lapptricket

var förbi video-affären, för någon dag sedan.
jag tänkte köpa godis, men oxå ville jag se om Felicia jobbade.
det gjorde hon. jag köpte tre fillmer, och några klubbor,

sen när jag betalade,
så fick hon en till lapp, där jag skrivit om hon ville ses, någon gång,
och så fick hon mitt nummer, hon log värsta gulligt och fint,

sen när jag gick så hörde jag lite svagt i bakgrunden; "du glömde plånboken!",
jag fattade inte att hon ropade åt mig, sen när hon ropade igen; "HANNA! du glömde plånboken!",
reagerade jag. jag gick med ett leende på läpparna hela tiden,
för jag tyckte det var så gulligt att hon ropade mitt namn, och vi känner ju inte ens varann.

tänk vad ett ord kan göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0