lite fram och tillbaka osv.

blev lite dit, hit, tillbaka osv, för mig och Jimmy när vi tog en runda på kupolen,



jag ville, eller insisterade på att byta lakan mitt i natten, sen när jag var klar,
så hittade jag dylan så här <3 så det blev att sova på golvet.
när vi vaknade tog vi tur in till stan och sen kupolen;



hittade på en hårklämma, eller vad det heter.


fick köpa en ny hårborste, efter som min gammla hade "tappat",
alla "tänder".


Det blev en sväng förbi filmaffären på stan oxå,
hittade på en julklapp till mamma, men jag som inte kan hålla mig som vanligt,
gav den nu, men hon sa att jag kunde slå in den igen.

när jag kom hen så fick jag se en liten veraskning i videopåsen;

det var från hon som stod i kassan, någon dag tidigare när jag varit in där,
så skrev jag en lapp till henne att jag tyckte hon såg jättefin och snäll ut.

"lapptricket fungerar bättre än "hundtricket", eller vad säger du, Dylan? ^^


Kommentarer
Postat av: Syster

Lapptricket verkar verkligen vara ett bara trick! :)

2011-09-23 @ 07:18:41
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0