plantering. fika. "sätta dumma ungar på plats".

Sis, jag und farmor åkte och planterade hos mormor & mprfar,
och hos pappa, sen tog vi en liten fika. det blev mkt skratt,
brukar bli det när vi tre är ute på något.

blev lite rädd ett tag, för farmor fick något problem med benet,
trodde hon skulle rammla ihop, men allt var lungt.


hos mormor och morfar.


hos pappa.


Jag satte ett ljus hos min älskade Elin oxå.


jag och farmor roade oss lite innan vi åkte och tog en fika. :)


sis och jag körde hem henne, och så bad hon mig att hämta hennes post,
och när jag var påväg till postlådan, så ser jag en kille i kanske 8-9 års åldern,
som försöker locka in en katt i en hink, jag gick och tänkte på det hela tiden,
sen när jag kom till farmors lägenhet, så såg jag att jag tagit fel post,
och skulle gå tillbaka med den.

när jag går förfi stället, så ser jag hur killen har tryckt ner katten i hinken,
och häller en massa sand över den.
jag blev så arg!! jag gick och skällde ut honom, han höll på och låtsades som han inte gjort något,
sen när jag kom tillbaka med farmors post, så såg jag honom, och jag gick emot honom,
och var verkligen arg, jag frågade om han oxå ville ha sand i ögona, tillslut så så han typ;
"okej okej, det var dumt gjot".
kom på det frst efter, men jag borde ha tagit med honom till hans föräldrar och berättat vad han gjort.

fattar inte hur man kan göra så mot djur! helt sjukt!,
jag blir arg ledsen och förbannad när jag ser sånt hända.
(detta var inte första gången jag reagerat, och INTE sista heller.)

Kommentarer
Postat av: Nina

Gud vilken tur att du skällde ut den där j%#a ungen. Fy vad elakt, jag fattar inte att det finns sådana människor. Bra gjort!

2011-09-28 @ 08:27:19
URL: http://nian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0