stan

är dålig på att höra väckarklockan.
vaknade upp, lite halv-trött och såg suddigt på klockan,
trodde den var fem i nio, men sen när jag satte på mig glasögonen,
så såg jag att den var kvart i elva, och jag skulle befinna mig på stan elva.

ibland är jag snabb, ibland är jag långsam och ibland är jag VÄLDIGT snabb,
slängde på mig kläderna, och kastade mig på bussen.
jag kom 15 min sent, men jag ringde och sa det, så det var lungt.

jag skulle fylla i min senaste tatuering, inte så mkt, bara lite konturer,
osv.




det röda försvinner efter några timmar.

sen blev det en liten sushi lunch på jimmy.



det var så fint att dom format rullarna som hjärtan.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jaa, värsta fina sushihjärtanen <3

2011-09-28 @ 18:43:19
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0