11:44

Var läänggessen jag skrev, internet har varit nere, vet inte vad jag ska skriva.
har inget kul att komma med. har varit vaken sen sex igår kväll, har inte kunnat sova,
måste hålla mig vaken till tre, får INTE somna, för då missar jag en massa viktigt-drygt jag måste göra.

lite kort upp, helt ointresant. (anteckna?!)

det har haglat.
det har snöat.
nu lyser solen.
några som haft tråkigt har skrivit och ritat en massa trams på bussholken untanför oss,
bla har någon skrivit "svälj gröten och håll käften!" det kan man tolka på olika sätt,
jag kom direkt att tänka på att det menades typ som något i stil med: "tvåan är lite svår att få in".
vad är inklusive och exklusive?
har fått tre nya medeciner att äta, ser ut som en piller-råtta bor på mitt sängbord.
världen är orättvis.
båda proverna var bra. alla vart förvånade att det ena var så bra som det var.
jag måste bli smal.
mitt hår börjar bli långt.
jag är sugen på syltkakor.

orkar inte skriva mera nu, kommer inte på nått.

en grej kom jag på, jag satt på bussen hem från farmor för någon vecka sedan,
och när jag stod och väntade så kom en kille och väntade oxå. jag såg vem det var,
en storebror till en gammal klasskompis till mig.
under dom få minuter iväntan på bussen, så spottade han, seriöst, minst 40-50 ggr.
han pratade med mig, sa samma sak flera ggr, hörde knappt vad han sa,
han sluddrade värsta mkt, och så loskade mellan varje  mening.
han satte sig längst bak i bussen, där det var ett gäng som satt, sen när han gick av,
typ 4 hållplatser före dom, så tänkte jag "typiskt ett gäng som låtsas vara trevliga, och sen när han gått av så skrattar dom och börjar prata skit." vad gjorde inte gänget tror ni?

snart ska jag hänga tvätt.
överochut. // HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0