stan,snö osv.

Igår var jag ute på stan typ nästan hela dagen kändes det som.
Jag var in och styrde en del ärenden, sen var jag oxå förbi CACAO (såklart ^^)
jag var där värsta länge och hade värsta långa samtalet med en av dom som äger stället.
sen var jag ut och delade ut CV:n, kände mig faktiskt lite duktig.
sen så går jag tillbaka till CACAO (vet igentligen inte varför), och så pratar vi på en massa mera.
dom är så snälla och trevliga där inne. <3

sen när jag satt på bussen hem, så ringer Jimmy, vi skulle ses, men visste inte riktigt vilken tid.
om tio min skulle han vara istan. så jag hoppar av bussen, springer över till andra sidan av vägen,
och tar den bussen tillbaka.

det blev lite biblioteksbesök, CV utdelning, och fönstershopping.
vi var förbi en sväng hem till Jimmy innan vi åkte till mig,
där väntade supergoda, hemagjorda morotsbiffar som mamma gjort,
inte sånna där äckligt,ihoptryckta,sega man får i skolan, utan riktiga! MUMS.

klockan två vaknade jag och kunde inte sova,
jag väcker jimmy och tvingar med han ut och hålla mig sällskap när jag skulle röka.
det hade snöat en del, så jag ställer mig och börjar skotta bort allt. (jimmy har smygit in för längesedan)
Ganska kul det borde sett ut; två på natten, randiga byxor, alldeles för stor jacka, fula foppatofflor i storlek 42/43, höret på ända, och en cigarett i munngipan. ibland(ofta) gör jag konstiga grejer.

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter spännande och mysigt med stadsbesök och Nattskottning. Alla har vi våra egna filurigheter för oss. :)Kram/Nina

2012-01-28 @ 00:02:59
URL: http://nian.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0