tidigt.

har varit vaken sen fyra fem tiden typ.
men är faktiskt inte trött, kanske beror på att jag sovit sjukt mkt,
sista tiden. det som jag tycker är drygt när jag vaknar tidigt,
och sen inte kan somna om, är att jag är rädd att svimma/få ett anfall.

tänkte säga, minns så väl när jag ramlade ihop på konsum,
men det minns jag inte alls det, vet bara att när jag vaknade så var det ambulansfolk där,
Jimmy var där (TUR) mindes då att vi varit där together,
och såklart alla äckliga, odrägliga, nyfikna människor. en av ambulanspersonalen frågade mig vilket år det var,
2001 sa jag. nej det är inte kul när sånt drygt skit händer.

just ja! nu kom jag på en grej jag ska, eller, ska och ska, jag MÅSTE kolla upp!

över och ut. / HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0