h

jag ska ju vara glad. borde vara det. måste vara det.
men ändå är jag arg, ledsen och besviken.
det var jag som hittade det. det var jag som tipsade om det.
jag fick resterna och skalet, dom alla andra fick måltiden. som jag ordnat.
vet inte hur många ggr detta hänt. nu är jag inte glad. inte alls.
för dom andras skull är jag väl glad.
nu kommer det bli att jag får ta emot en massa skit igen,
orkar inte, snart vill jag till pappa och alva.

äcklet förstörde jätte mkt av mitt liv, och mia och ana gör oxå det.

fan, jävla skit vad jag är ledsen och gråter.
mamma lyssnar inte, och sis vill inte prata. fan låt mig få komma bort från detta.






jag trodde du var en god vän, men icke. ni retade mig oxå, och skrattade åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0