Halv sju hos mig.

Mamma styrde som sagt "halv åtta hos mig", fast det blev halv sju ist ^^.
jag skulle varit hos jimmy, men var påväg att få ett anfall, så låg nere i mitt rum,
under hela mammas inbjudan för hennes jobbar-vänner.

nu i fortsättningen, så ska INGEN! INGEN! klaga på att jag låter högt om jag är uppe sent,
eller när jag har någon på besök. 10 1/2 onyktra 50 åringar, plus en sexton som jobbar i köket,
är på G till 4 på morgonen, och köket ligger precis ovanför mitt sovrum.
vad säger man?. dom hade kul iaf.

inbjudningskortet.

 

allt i full gång.

sis och jag hjälpte till oxå (mest sis)

vi fixar "möbeltassar" och styr borden till rätta.

 

 

Gästerna kommer, och mamma bjuder på tilltugg/snittar, eller vad det kallas, och hemma gjord fläderblommssaft och champagne (stava?!) sen speciall fiskgryta med lax, räkor, blåmuslor och olika såser till, efterrätten blev fyra st. olika hemgjord glass, chokladkaka, knäck-kolor med grädde, och lite små plock.

Marie(I blå tröja), är ändå bäst. tycker det är så roligt och känns "varmt" (eller vad man säger), när hon säger att hon alltid tycker det är så kul att se mig, och att vi alltid ska kolla mina skor ^^ , fast vi gjort det flera ggr :) men endå. hon är så snäll. jämnt! <3

osv, osv......

sen fick dom styra kameran själva, jag orkade inte med dom.

över och ut.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0