ibland så....

var påväg till ett läkar besök. till Falun.

när jag väntar på att få gå på bussen, så tycker jag mig känna igen tanten som sitter bakom mig,
hon verkar lite virrig, så tänkte precis fråga hur det var fatt, eller vad man säger,
då ser jag att det är "foto-tanten".
oj!, vad hon blivit äldre, men jag börjar prata med henne,
fråga om hon kände igen mig, efter ett tag när jag förklarat vem jag var,
(dom har fotat oss sen vi var typ nyfödda, bröllopskort, konfirmation, studenten osv. och får alltid för sig att sätta ut porträtt som är tagna på oss, för vi blir tydligen "kanon, underbart, vackra på bild").
hon blev jätte glad att "du flicka lilla kommer fram och hälsar! vad roligt!"

:)




Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så himla social! <3

2012-03-16 @ 10:05:38
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: K.Tångfelt

Fint :), Ett enkelt hälsande på någon man möter kan göra hela deras dag ifrån en grå till en ljus en :)

2012-03-16 @ 19:55:54
URL: http://anirev.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0