kort osv.

mamma ska ha "halv åtta hos mig" ihelgen, för sina arbetsamkrater,
jag har fått i uppgift att styra "meny-listor" till var och en.

jag valde svart bakgrund till allas, sen luskade jag och mamma ut vad var och en har för favoritfärg, och något var och en gillar. så blev det att jag limmade på olika färgade-papper, på varje svart "underpapper", sen fick alla en lika bild i ett hörn, och sen varochens favorit/gillar/tycker-om sak i det andra.
det var lite drygt, vissa fick jag rita, klippa ut och göra egna. men tror mamma tyckte det blev bra ändå.

ska styra några "extra/ifall det kommer mer folk" kort. men dom som har sagt ska komma har jag gjort;







Synns ju knappt vad varje kort föreställer,
men får väl ta och skriva det sen.



över och ut// Hannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0