koll, 2:an är svår att få in, smoothie osv.

Sis hämtade upp mig i morse, och gjorde mig sällskap till läkaren,
hade fått en återkallelse eller vad det heter, återbesk kanske man säger,
för se om det är bra, sist var det inte det, hon lät inte så jättesäker nu,
så jag går som på nålar och äggskal, tills jag kommer få veta hur det ligger till.

Efter jag var klar, så åkte vi hem till sis, och åt frukost.
kändes bra. första gången på hundra år som jag åt en "normal" frukost och behöll den.
Kändes bra för engångs skull.

Sis gjorde värsta goda smoothien, tror det var allra första gången jag drack det.
men åh så god!!

smoothietillagning a`la Jenny:

Det här behövs
♥ 4 matskedar krusbär
♥ 2 kiwi
♥ 1 äpple
♥ 1 apelsin


Så här gör man
♥ Lägg i krusbären i blendern.
♥ Gröp ur kiwin.
♥ Skala och tärna äpplet.
♥ Skala apelsinen.
♥ Mixa allt.









Sis håller på att styra upp en massa i köket osv, så hon har hantverkare, och rörmockare som kommer och fixar lite då och då. hon ringde upp rörmockaren för han hade inte hört av sig på ett tag,
åh herregud vad jag skrattade och skämtade om samtalet med honom!! hahaha!
jag fattade inte först vad han "skämtade om" när sis pratade med honom, men typ lite av samtalet :
Jenny: Visst har du kvar koden? 2an är värsta trög så du måste trycka hårt på den.
Rörmokarn: Det där lät snuskigt, men då kommer jag snart, och trycker hårt på din tvåa.
.
hahahaha!! sis sa tillslut åt mig att sluta skämta om det, för jag blev bara värre och "grovare/grövre" i mina skämt. hahaha! roligt var det.

stannade hos sis värsta länge, trodde jag typ skulle vara där en timme, men det blev mer än halva dagen. riktigt trevligt var det!!! vi måste förska ses oftare! <3



Kommentarer
Postat av: Syster

Det var jättemysigt att du var här, och att det var en glad Hanna som var här :) <3

2012-03-06 @ 08:26:01
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0