15:28

Jenny und Ninan har varit en vecka i spanien.
och såklart så råkar ninan ut för en ficktjuv. stackars henne.
 
påminner ju lite om när hon sa att det var jättelätt att planka i frankrike,
och när hon visar mig hur jag ska göra, så kommer en vakt och ger henne 80 euro i böter.
 
snart, ok, inte snart, men nästan så fyller jag år.
och mando släpper sitt nästa album och LP skiva på min födelsedag.
har jag tur så får jag dom, i present, man kan ju förboka redan nu såg jag.
 
 
Mammas jobbarkompis marie var här igår, och herregud vad två kvinnor/damer/tanter kan låta högt.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Hanna!
Känns lite bättre nu med väskan och allt. Jag tröstar mig lite med att det ju alltid händer något spännande när vi ses. Du och jag brukar ju tjuvparkera vid furuvik och få motorstopp på bilen i smällkalla vintern, medan jenny och jag ägnar oss åt att vara tjuvoffer och åka ambulans. För det mesta brukar det ju ordna upp sig och bli till en bra historia bara man fått smälta chocken lite. :)
Kul att se att du skriver igen förresten!
Ha det så gott.
Kram/Nina

2012-09-09 @ 11:49:51
URL: http://nian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0