.

Idag när jag var ner på stan, skulle köpa lite goda frukter och grönsaker, från torghandeln, som är varje måndag, fram till oktober månad. Den brukar starta/ börja i maj. Hursomhelst, jag trodde typ värsta rånet, eller något liknande hänt på stan. En sidan av gatan där bussarna kör, var avspärrat, och det var flera poliser och polisbilar. Sen kom det ännu en till polisbil, och flera poliser, typ patrullerade, eller vad man säger. sen la jag märke till , seg som jag är, att det var flera stugor, där varje parti har sitt "krypin", alla vill ju att deras parti ska "vinna". Sen var det en som stod och vrålade i en megafon, det var sverigedemokraterna. Jag kan inget, vet inget om partierna, vad dom vill osv. Men varje gång som något händer runt omkring SD, är det stort, allvarligt, eller vad man säger. Men som sagt, jag är inte insatt, så jag ska inte yttra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0