fel.

Nu är taket färdiglagt hos m. får väl göra som dom flesta, före och efter bild. när vi bodde i spökhuset i kyna,(innan det brann ner och jag & pappa var nära att dö), Så var mamma och pappa alltid mästerkockar. En sak jag minns, Var pappas goda köttfärssås, och goda köttfärssoppa, (eller köttsoppa som Emil sa.) Han skivade och tärnade allt helt perfekt. Som det var indaterat, eller vad man säger. har länge gått och tänkt att jag vill ha "köttesoppa" eller "pappas köttfärssås". men har ju aldrig vetat hur han gjorde. Men i, jag köpte lite quorn färs (jag inte ko, gris, får, lamm, kycklingar, maskar, grodor, revbensspjäll från kor osv, sen 15 år, sedan. Typ. Jag försökte att göra en god "köttesoppa", men misslyckades helt!!!! m sa att hon gillade den, men jag märker när hon ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0