fram och tillbaka flera ggr.

Tror jag cyklat nästan 4 mil sammanlagt. Först till stan fram och tillbaka, sen norra backa fram och tillbaka, sen kupolen und ÖB och lidel fram och tillbaka, sen Willys fram och tillbaka. Och det regnade hela tiden. Sen blev det en vända till, till norra backa, men då körde m. Vi styrde en del stuff, sen var jag så fruktansvärt mycket förbannad och sur och äcklad av alla snusk ungar som bor här. Dom kissar i hissen, på väggarna och golven, skriker hora och andra fula ord åt mig. Förstör i hissen, och snor cyklar och andra saker, flera ggr har jag OCH m ringt och sagt till om detta, och sagt att dom måste skicka ut information, på somaliernas språk. Inget händer. Inte rosa stuff som blev fyndat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0