hackar kryddor och brödbakning.

Har backat bröd och hackat kryddor. på em/kvällen cyklade jag bort till m. först grälade vi, tänkte åka tillbaka hem då. Men stannade kvar. Vi hade planerat att äta stora, supergoda räkor. dom låg i marinad, sen stekte vi dom, och squash, jag gjorde en sallad. det blev jättegott! !! sen hjälpte jag m att dona lite i trädgården, innan vi cyklade bort hem till mig, m ska såga ner ett träd, så sammanlagt, hittills, blev det 4 soppåsar vi slängde hos mig, ska slänga så myk vi kan i mitt sonhustru, (så slipper m fara fram och tillbaks till soptippen). ska kolla reprisen från criminal minds, missade förra avsnittet, brukar inte följa serier, men denna är jättebra +en super snygg skådis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0