när????!!!!!

Jag är och känner mig otroligt svullen och fet om magen. fan som jag ser ut. Hatar det så in i helvete mkt! Jävla fan för allt i min kropp just nu, fan för allt skit som gör mig fet, på insidan och utsidan. Jag gillar inte det. Usch, fy, äckel, skit och fel känner jag. Hatar mig och min kropp. Varför blev jag född för???! Har ju bara förstört massor, dom pratar inte med mig. Har aldrig gjort. Så fort jag tar upp ett känsligt ämne (för dom), så byter dom ämne, eller blir arga och sura. Är så trött på det. Farmor var den enda jag kunde prata med. När ska ni börja lyssna snällt, fråga snällt, fråga mig hur jag känner, osv. Våldtäkten i Tyskland, stalkern som förföljer mig, mina sjukdomar När ska ni våga, Jenny och kerstin!!!! !!!?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0