ny

Igår blev det en ny kropps-smyckning, eller vad man säger. en ny tatuering alltså. Har länge gått och funderat på hur jag skulle kunna försöka, på ett snyggt sätt, få ärr övertäckta, eller vad man säger. Fick hjälp i studion. Han var trevlig och sa att han hade gjort sånt förr, alltså tatuerat över fula ärr. det är fortfarande svullet, men det "går" ju ner efter några dagar. Han såg en av mina andra tatueringar, som blev helt förstörd. Han som gjorde den skrev fel bokstäver, och försökte fixa den, men nej. Så jag fick en ny tid, om typ en månad, när han (som gjorde min senaste), skulle fixa den. Äntligen!!! Han fyllde i mina "luffar prickar" oxå. Armen ser nästan möglig ut, haha, med salvan och plasten. efteråt träffades jag undrar Jimmy. Tror vi hängde 8 timmar. Inget jag klagar på. Jimmy köpte snygga jeans och tröja bla. Jag köpte en melon (vad annars?) Den vägde typ 100 kg kändes det som. Jag som är helt såld på godis styrde varit flashit halsband. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0