tidig morgon.

Vaknade halv sex., det känns konstigt att det inte är soligt och hett ute. Röken ligger fort. Som ett "dimmmoln", fast inte lika mot som det varit dom senaste dagarna. Det är ett "lättare" dimmmoln. Jag vaknade av en smäll, typ. Min fläkt hade visst fått för sig att gå sönder, den låg typ delad, dvs. Själva "nätets " framsida hade delat på sig, och "framsidan/framdelen" låg på golvet. Har suttit och hackat basilika och röd chili, tänkte att det är farligt typ., att äta alla odlade växter osv. Man har ute, men dom har ju sagt på både tv och radio att röken inte är farlig. Jag har ju ätit hallon, krusbär, smultron bla. Från m:s trädgård, salladen har jag iallafall tvättat, och squashen, stava??!!! Man kände att det var som en "beläggning" på dom. Man ser hur det ligger en massa rök "beläggning" typ överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0