ont.

Jag har så fruktansvärt ont i halsen och i huvudet. Och tungan(den hamnade emellan mina "skakande/huggande" tnder. Fick ett jävligt, jävla, skit äckel, epilepsi anfall för typ 6 timmar. Jag hatar det. Kan bli trött och matt länge, och minns inte vilken dag det är, månad, osv. Jag kände av "lite", av en kort "känning", när jag och SiS var på kupolen. Trodde det skulle gå över, men icke. Fan vad jag hatar detta. Jag blir alltid så sjukt irriterad på mig själv, att jag inte kan klara av nått. har inte lyckats med nått. Jag får inte ta körkort, får inte söka till mitt drömyrke, polis, pga äckel - helvetes epilepsin. Och jag är ett fetto som inte klarar nått.
Jag har oxå blivit våldtagen och drogad,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0