post ♡

Fick ett fint kort från SiS idag :) jag blir alltid så himla glad när jag får post, fick nästan aldrig rolig post som liten, jag skrev alltid brev till "hitta brevvänner sidor", i olika ungdomstidningar eller vad det heter. Jag fick ALDRIG svar, jenny skrev oxå, och hon fick typ svar från varenda gång, jag skrev till dom som skrev att dom läser och svarar på alla brev dom får, men icke. Jag skriver fortfarande egna gjorde brev och kort, det är ju way mutch roligare att få "traditionella," brev och hälsningar, än tråkiga sms. Ja, jag är gammeldax, jag gillar det som ser gammalt ut, därför hittade jag ingen säng jag ville ha från IKEA igår. Men SiS fick tag på ett fint bord iaf. Överochut/HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0