sagostund.

Har precis kommit hem från biblioteket, har läst min saga för barnen. Jag tror dom gillade den. En av dom som höll i sagostunden blev förvånad att jag både skrivit och ritat allt själv. Dom tyckte det var bra gjort av mig. Jag blev glad att höra det. Alla barnen fick en liten julklapp innan dom gick, det var sista gången nu före jul, jag fick oxå en ^^ dom sa att jag kunde få komma tillbaka fler gånger, sen när dom börjar vecka 4 igen. Får se om jag gör det. Mamma har ju massa sagor hemma, som hon gjort hus, saker osv. Till, så jag vet var jag kan leta.
Min lilla söta julklapp jag fick. :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt att det gick bra och att barnen gillade sagan! Trevligt att du fick en present med! ;)
Kram/Nina

2014-12-04 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0