trött, less, arg, fet, osv.

Fan vad jag blir jättearg jävla skit arg, på dom som säger att man ska sluta älta sitt sörjande, och minnen, från hemskheter. "Väx upp, glöm det!" Fattar inte hur folk kan säga det till dom som överlevde tusmanin i Thailand för tio årsedan, till människor som upplevt andra hemska saker, jag HAR fort. Mardrömmar från branden när jag var på väg att bli innebränd, och vaknar upp skrikande flera ggr, för jag drömt att jag brinner, eller att jag blir nerdrogad och våldtagen. Trodde det skulle försvinna, med tiden, efter jag började med yogan för 2 årsedan, eller om det var tre, men icke. Och pricken på iet, eller vad man säger, så har jag fått helvetes-epilepsi-anfall, hata hata hata. är så trött, och skakig, och less på allt. Fy Fan för jag inte får och klarar av det jag vill göra. Bli polis och kriminaltecknicker. Fuck you alla idioter som snackar skit, och Ljugit för mig, och spritt rykten. MEN ni behöver inte vara ledsna, jag dör nog snart, så slipper jag detta helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0