wewq

Jävla Fan i helvete vad jag är trött. Jag vaknar ständigt hela tiden, har så himla svårt att sova, Fast jag fått tabletter, som tydligen ska hjälpa. Inte nått slags natur-läkemedel tabletter sort, , dessa är "riktiga". Men dom hjälper inte. Fan i helvete. Vet inte hur jag ska få en ordentlig sömn, och ett redigt och bra liv. jag vill inte bli fetare än jag är, "ingen sömn, är lika med viktuppgång", Fan vad jag hatar mkt nu. Jag är så arg och ledsen på alla mina vänner, som slutat höra av sig. Jag har försökt skriva, ringa, mejla, smsa osv. Men icke. Antar dom tycker jag är dum i huvudet, flera har utnyttjat mig, inom olika saker, ex; sex, lära-känna-dina-kändis-vänner", osv. Jag vet att flera ggr har jag alltid sagt allt. Jag pratar på, är öppen, lyssnar. Flera ggr har jag fått personer att "hitta sitt rätta jag". (Jag vet fan inte vad det menas.) jag är bara ett misslyckat fetto, och en äcklig människa igen vill umgås med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0