Kristina dag, och sjukhus.

Det var planering för minigolf, istället fick jag ligga på sjukhuset, det visade sig att jag först fått ett litet anfall, då hade jag lagt mig ner, men sen fått ett större. Marie och mamma hittade mig helt bortslagen/utslagen. Jag minns allting, vet att jag träffade emot väldig mycket för jag ville inte in till akuten, ambulansförarna sa att det var ett "gott" tecken, betydde att jag var vid medvetande. nu säger jag som jag tycker, förbannade skitungar! !!!!! Dom var ivägen för ambulansen, ungjävlarna höll på leka med hissen, det stod cyklar och barnvagnar i trapphuset. Man får INTE parkera sånna grejer, Ian det skulle bli akut om något, som ex nu. m ringde ttunabyggen, om att dom måste skicka ut brev till alla somalier, eller vad dom kommer ifrån, att dom ska följa reglerna, som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0