kycklingfötter

M under ihop tog en sväng förbi norra backas alla affärer, först Ikea. Gick vilse som vanligt, sen Clas ohlson osv. hittade på en del rosa praktiska, bra-att grejer. Sen blev det stan och sushi. Och så handlade vi i frukt, bröd osv. Saker stånden. Sen kom värsta häll regnet, gud var nog arg, det var hur varmt och soligt som helst, och helt plötsligt öser det ner regn. Jag är sjukt trött. Hela tiden, och har ont i mage och huvud, fast tror jag vet varför. Men vet inte om jag ska skratta eller gråta. Över under ont. /H.
behövde en ny dosa. Anledningen att jag skrev kycklingfötter som rubrik, var att vi åkte förbi en thaiaffär, vi skulle köpa stora räkor man grillar/steker. Vi stod och letade i frysdisken, mamma såg någon "påse" som jag tyckte såg ut som bläckfisksdelar, eller nått, så slängde hon typ påsen ifrån sig och sa, i den vill du i te veta vad det var, då vart jag ju tvungen att kolla. det var frysta flydda kycklingen! ! Usch vad det såg äckligt ut. Jag gick och pratade om det värsta länge, det är ju typ samma sak som att se revbensspjäll, kycklingvingar osv. Men detta hade jag aldrig sett förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0