olycka.

Skulle cykla hem till m iförrgår, tror jag det var. hann typ halvvägs, sen blev det svart. Jag hade "tur" att det bara var ett kort anfall. låg där i diket och tänkte att jag hade tur som föll i gräset, men sen såg jag blodet. hade skrapat upp vänster ben och arm, och slagit i huvudet. Flera körde och cyklade förbi, men ingen stannade, lyckades ringa m och samlande säga att jag ramlat. sen hörde jag någon som ropade, och frågade massor, en man i en bil hade stannat, fick servetter att torka bort det värsta blodet, han sa att han kunde stanna tills m kom, men så såg jag henne komma. först hade han frågat om han skulle ringa ambulans. Ibland finns det snälla människor. hos m tog jag en powernap, och försökte plåstra om mig. m hade lagat God fisk&räkgryta, när jag ätit lite av den blev det något bättre, men m fick köra mig hem, kände mig fort. Virrig osv.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad otäckt att få ett anfall av när man cyklar! Vad skönt att någon stannade och att det gick bra!

2014-07-07 @ 21:04:20
Postat av: Jenny

Det är tur det finns vissa snälla människor! Kära du<3

2014-07-08 @ 23:40:54
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0