snigelns visa.

Idag cyklade jag och m till kupolen. Vi skulle styra upp med min medicin, det gick åt helvete, precis som jag trodde. Men en liten del "gick" igenom. sen skulle jag styra kajalpenna, men tyckte 80 kr var för dyrt, då kan jag lika jämna använda en vanlig penna, men hittade en randig tröja, måste vara första klädesplagg jag köpt på typ 2 år. Vid kassan så fanns det en samling typ nyckelringar, som "innehöll" en liten mini mascara, Evelina och puder. Perfekt att ha "bra-att-ha-neccesär-bagen". Och rosa är dom oxå :) Vi var in på Ica en snabbis, sen köpte vi varsin God mjukglass, mumsigt! M köpte en liten pixi bok till mig, bara för att. Snigelns visa. Ni som fattar, vet varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0