ugn/ung och dum.

Igår skulle jag använda ugnen, hade bröd jag bakat klara, jag satte in dom och satte på ugnen, den brukar börja låta när den är tillverkat varm, inget hände, jag öppnade ugnen, den var kall, men lampan lös. ingenting hände. Inte ännu ett problem att lösa tänkte jag. så idag ringde jag och felanmälan, han sa han skulle ringa vatthammars (stava?) han kom nästan på en gång. När han satte på den, så fungerade den. Jag var bokstavligt mållös. Det visade sig att jag hade haft "barnlåset" på. Det har aldrig hänt någon gång, när ja använde spisen första gången, fattade jag direkt vad det var. Igår gjorde jag inte det, Snacka om ugn/ung och dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0