1,2,3

Sov as hell dåligt inatt,
vaknade av att någon rang på dörren.
trodde det var m, 
vem annars skulle det vara? 
Ropade kom in, inget hände.  Trodde då det var någon av
äckel ungarna, som bus-ringde, men,  inget hände.
Jag stappla upp yrvaken,  mitt på dan,
eftersom jag sov as hell,
det var en snygg brud,
post-utdelare, med ett paket.
hon måste trott jag var störd på nått sätt, fast det tror dom flesta,  väll därför dom slutat höra av sig till mig, 
fast jag har försökt hålla kontakten. 
Iaf i paketet var det en mando ep,
och en dvd-samling, med alla tre göta kanal filmerna.
passade på att beställa den, boxen kostade lika mkt,
som en dvd, på rea.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0