7o

Var på fk idag,
styrde upp en del dryga stuff,
hoppas det blev rätt, allting.
fick ett väntat samtal oxå.
bra. Väldigt bra. Hoppas det kommer funka.
gjorde en del ärenden vid norra backa,
hade igentligen inte tänkt köpa några grejer,
utan bara gått och tittat, och sen köpa det jag skulle på öb,
men det blev några rosa fina stuff oxå.
 
vädret är konstigt, regn, kallt, blåsigt, regn, kallt, blåsigt osv.
men det dör man inte av,
jag fryser hellre än tok-svettas.
 
 
 
Dom  har börjat med torghandel, fadt den är flyttad till wallintorget,
jag gich dit och köpte massa god och billig frukt, grönsaker och bröd.
jag ville köpa vitlök,
denna köpte ja, trodde dom skulle vara mindre, men dom var enorma!
mycket goda : )
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Roligt det ser ut att du tagit kort på vitlöken :) Gulligt!

2014-06-23 @ 22:01:35
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0