mando♥

Det var så sjukt bra!!!
dom spelade typ alla mina favorit låtar från alla tidigare skivor,
och från nya albumet. Deras klädsel var ju en annan femma,
men vem bryr sig om den när musiken, bokstavligt talat "drogar ner " en i själen. Typ.
dom pratade mkt om kristian, Och i början och slutet av spelningen, så spelade dom upp 
när kristian pratade. 
 
det var väldigt kallt, trodde först dom skulle ställa in , för tidigare på dagen, så hade blixten slagit ner på camping och fem personer, varav en allvarligt skadad,  hade förts till sjukhus. Men inget blev inställt, så vitt jag vet.
 
tror m und ich såg fem harar och en räv  samanlagt när vi åkte hemåt.  Jag var tvyngen att googla fram vilket lanskapsdjur länet vi var i hade, nu minns jag inte vad det var för djur, inte hare iaf.
 
filmade från konserten, och tog bara ett kort.
får se om jag lägger upp bilden/bilden och filmen,
men här är ett på mig (ego) framför en snygg bil, tyckte jag iaf.
(Ni behöver ju inte kolla på mitt feta fetto-ansikte)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Så kul att ni kom iväg! <3

2014-06-28 @ 23:21:24
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0