Vad fin sysslar föräldrarna med?!!

Idag, eller ja nu blir det igår eftermiddag,
när jag cyklade från m, hade sagt att jag skulle hjälpa henne att styra lite snyggt ,
hos henne, städa, göra iordning lite grejer osv.,
tills agneta skulle komma.
 
när jag var påväg in i min port, så hör jag barn bråka, skrika och gråta,
jag fattar inte var dom lär sig alla svordomar, och fula ord,
dom är knappt 8 år.
jag gick emellan ungarna j som bråkade,
föäldrar satt och bara tittade.
det var hemskt att se.
men jag lyckades hålla dom ifrån varann, tills en av deras mammor,
som verkar någorlunda vettigt,  kom ner, och sa åt dom äldra killarna,
att inte ge sig på en yngre ensam, som jag fattade det iaf.
 
Inte nog med att ungarna slår halvt ihjäl varandra, och svär lika mkt,
så det skulle räcka till en hel tjock bok.
jag undrar om dom vet vad dom säger, dom springer runt och skriker bla;
fucking hora, hor unge, kuk, fuck, fucking fuck, osv.
jag tycket synd om dom små barnen som bara får lära sig fula ord, men föräldrarna bryr sig inte!,
inte heller när dom kissar i hissen, och slänger sopor i trappen,
och bajsar i tvättstugan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0