vilka störda människor det finns!!

Jag och m cyklade bort till norra backa området för att göra en del ärenden,
efter att vi varit på tyristbyrån, för att styra festivabiljetter, men det gick inte så bra, dom kunde inte hjälpa oss,
så vi får styra upp det över internet istället. 
 
Vi tog gratisbussen,  men efter halva vägen kom m på att hon glömt sin mobil i cykel korgen,
så vi åkte runt, hoppade av i stan, gud måste ha varit på vår sida där,
mobilen låg kvar
 
När vi kom ut från blomsterlandet9, så parkerade en man alldeles utanför, och han hade en hund med,
det var varmt och kvavt ute, men han öppnade inte bakluckan, och vevade inte ner några rutor,
 
jag stoppade honom och frågade om han inte skulle öppna bakluckan,
han tittade på mig som jag kom från mars eller månen och sa förvånat, "nej, det ska jag inte!"
jag sa till han att på bara några minuter blir det lika varmt som i en bastu, och hundar svettas bara genom sina trampdynor, han tog av sig sina solglasögon, och sa hånfullt, "jaha, men då kan ju du gå och hämta en termometer, och kolla värmen, seen gick han in i affären.
 
vilka jävliga jävlar det finns, om  hade haft en termometer så skulle jag satt mig där.

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så snäll och tänker på djuren!! Vilken idiot den där var. Hoppas han själv blir inlåst i en bil och kan sitta där och svettas ihjäl! KRAMAR <3

2014-06-08 @ 18:59:08
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0