vill ha svar!

Jag har hittat skola jag vill söka till,
är rädd att det inte går,
min epilepsi har blivit värre. 
Jag får ju inte inte göra det jag vill, och vissa saker är förbjudna för mig,
pga min äckel sjukdom.
funderar på om jag blivit sämre pga tabletterna, 
som äckel- säter/gökboet skrev ut till mig.
i bikapsedeln, eller vad det heter, så står det att om man har epilepsi, 
så får man inte ta dom.
hur fan i helvete kan ett , som det ska värka,
sjukhus, skriva ut farliga/fel, tabletter,,
inte konstigt att jag känner mig sämre. 
Fattar inte varför ni tvingade in mig där???!!!!!
 
ljug inte, ni vet vad ni gjorde,  J und K. Jag väntar fortfarande på svar från er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0