20 oktober – 2013, 02:22

 

Jag är så jävla äckel fet och stor, känner hur magen och fettet hänger över mig, överallt.

Är jämt rädd hela tiden. Rädd för att fetta upp totalt. Jag skulle passa i biggest looser.

Jag ser hur min äckliga feta kropp växer, jag försöker bli mindre, men inget funkar. Det gjorde det en gång, trodde jag skulle få hjälp.

 

Blev kallad taggboll på säter, äcklet till såkallade huvudlärare sa bara massa saker som jag blev sämre av, han sa att jag förstörde. Jävla äckel, skulle inte förvåna mig om han bara sitter och njuter av att säga sånt. Han satt och snusade stora, äckliga, ”handgjorda snusar”,

Jag mådde illa av att bara se han.

 

Jag är ett jävla fetto, förtjänar ingenting. Jag bara förstör.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0