26 oktober – 2013, 23:26

 

Jag har gjort kort till Jenny & Robert, ett tillsammans alltså,

sen till Mamma, till Marie & Kjell, (tillsammans).

Och jag har gjort till Sanna, och till Monica, och till Ninan & Anton (tillsammans).

Det var inte det jag ville skriva om, men något.

 

Vi var på IKEA idag. Jag tyckte inte om det. Jag klarar inget.

Jag är dum i huvudet, helt störd.

Innan vi åkte, så var jag och M och slängde skräp på soptippen,

sen skrev jag ut en del papper jag behövde,

mamma verkade inte fatta vad det var jag ville skriva ut,

det var för att jag ska försöka bli frisk. Trodde hon skulle förstå. Jenny fattar ju inget heller.

 

Jag känner min stör och sinnesjuk när dom ska hela tiden hålla på att ringa och fråga vart jag är och vad jag har för mig. Som jag inte klarar mig själv.

Jag gör ju det, men dom verkar inte tro det, men det som är så JÄVLA svårt för mig är att pengarna räcker inte någonstans. Jag är rädd, hela tiden. Fan i helvete också!!!!! Jävla-bög fitt-helvetes värld.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0