anfall.

Skulle cykla hem till m vid fyra, men så började jag känna mig lite konstig och yr, så jag la mig ner, sen vaknade jag till för en timme sen. Hade fått ett anfall, det är blod på mattan och saker har flyttats på sig, jag minns inte att jag gjort det, kan jag gått i sömnen, eller varit i nått slags "epilepsi-rus"? jag får försöka få tag på min epilepsi läkare på måndag. Jag hatar detta. Mitt huvud håller på att sprängas, som tur är har jag inte bitit mig i tungan, eller fått några märken, och tur att gamla blåmärket nästan försvunnit, kanske därför jag fick ett anfall, gud kanske tyckte jag skulle ha ett nytt, eftersom jag är så misslyckad och dålig, och inte förtjänar bättre.

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch vad otäckt det låter att inte veta när det ska hända och vad du gjort! Men du måste ta väl hand om dig för det är du visst värd. Hoppas läkaren kan hjälpa! Kram/Nina

2014-11-16 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0