besök

Ett besök hos Lena, som vanligt drar vi över på tiden, hon verkar inte bry sig så mkt om det blir övertid. Skönt, jag blir rädd varje gång jag känner mig stressad och orolig, för epilepsi anfallen kommer oftast då. Strunt samma. Jag besökte SiS senare, hon fick fina blommor och kort, och vi drack te och pratade. Kändes bra. En sak till som kändes bra, var att jag fick brev från naemi, Australien. Trodde nått otäckt hänt, eftersom jag inte hört av från henne, men brevet var sent, och hon börjar bli gammal och krasslig, hon är som min andra farmor, jag vill så gärna hälsa på henne. Snälla gud, ge mig en miljon så jag får åka till Australien och naemi, hjälpa SiS und mum, och kunna "betala mina tänder".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0