ftr

Jag är en som minns allt som hänt för flera år, veckor, månader, dagar sen osv. Men jag kan inte minnas vad jag sa igår. Har försökt ta reda på hur det är som det är. Vet att min jävliga epilepsi är en stor "förstörare" i allt detta, och min andra sjukdom. Ingen pratar med mig om detta, så jag antar att allt är mitt fel. Har fått blåmärken i öronen efter akupunkturen, jag är ju inte värd nått, rätt åt mig för all smärta jag utstå. Och förresten så så tänker jag på andra i första hand, innan mig. Har blivit så, jag vet hur det känns att bli utsatt, våldtagen, retad, strunta i, osv. Skit samma. Ska försöka läsa min saga, som jag!!!!! har skrivit, imorgon. Live and let die. Eller hur det stavas.

Kommentarer
Postat av: Nina

Lycka till imorgon!
Kram/Nina

2014-11-26 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0