funderar.

När jag var på biblioteket, ville jag vända i dörren, men jag bestämde mig för att vara med. Jag läste ju inget, utan var med och kolla hur det "gick" till. Jag hade ju gjort en saga, gjort bilder osv, som jag tänkte visa hon som höll i sagostunden. Vi pratade lite efter, jag visade min saga, hon sa att jag kunde berätta den nästa gång, men vet inte om jag vill. Jag tycker ju inte om barn. Skrikiga, snoriga ungar som vägrar sitta still. Jag var påväg att gå ut från "sagogrottan", för ungarna var så jobbiga, ändå är det bara en halvtimme, jag får väl försöka. Jag har ju fantasi, och hittar på massa konstiga saker som inte går, ungar gillar sånt. va Fan, jag ger det ett försök. om det inte passar får väl andra läsa mina sagor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0