Konstigt.

Jag har så sjukt mycket konstiga och hemska drömmar. Hela tiden. Om farmor, om pappa, hur jag återupplever, eller vad man säger, hur jag fann farmor på golvet, hur jag fann pappa på golvet, och jobbiga drömmar från våldtäkten i Tyskland, jag försökte berätta om det, så fort det hänt. Jag fick till svar ; "sånt händer, gå vidare.". Kanske inte så konstigt att jag inte litar på folk, eller vill ha någon relation, jag litar inte på någon, dom jag trodde var mina vänner har svikit mig sen länge. Skit samma, ingen bryr sig. Nu måste jag försöka ta mig in till stan, min vänstra kroppsdel värker as hell, så får se om jag klarar av att cykla, kunde inte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0