Lucky strike

En sak, jag rökte en del när jag gick i gymnasiet, alltså cigaretter, Lucky strike. Första gången jag provade, var sommaren jag umgicks med kristian. Alla i SPF och MD rökte Lucky strike, det var/är deras favoriter, backstage. Trust me l now. Jag rökte "bara för att"., det blev så, när vi åkte på spelningar, backstage, efterfesterna osv. Men det är inget jag fattat varför man ska. Det är dumt äckligt och dyrt och onödigt. Jag tror jag bara ville ha ett paket "redo" ifall någon frågade mig om jag hade cigg och eld. l Wien, under turnén med SPF och The ark, var dom väldigt angelägna om att få cigg, hela tiden. Inget mig emot, jag fick mer än bara Tack. Hursomhelst, efter varje gång jag köpte ett paket, sparade jag på det,. när vi var på spf turnén, när dom släppte " first round first minut", köpte jag två limpor, dom tog Slut skitsnabbt. Fattar inte hur jag inte kan ha blivit beroende, men thank you gud for that! !!!!! För en gångs skull så har du lyssnat. På mig. Men en sak håller jag still vid, paketen är snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0