ont.

Hela min vänster sida av kroppen gör sjukt ont. Ömmar. Den fick ta smällen denna gång, försöker sminka över blåmärket, jag är dålig på det, har igentligen aldrig gillat smink, jag passar inte i nått. Jag mår sjukt illa och är jättehungrig, men vill inte äta nått, kan inte, mår illa bara av tanken på mat, ville köpa sushi idag, men kunde inte, mådde bara illa. Nu sitter jag trött, Sömnlös, fet och illanmåendes, och kollar skräckfilm, ska till tandläkaren imorgon, gillar inte när folk stoppar in saker i munnen på mig, speciellt inte äckliga killar, som trycker upp sina äckliga kukar i ansiktet på en, och vill få en avsugning. Kör en handtralla själv vafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0