arg.

Skrev värsta långa inlägget igår, men sen gick det inte att ladda upp, det bara försvann. jag blev helt jättearg och förbannad. Hade skrivit mkt viktiga grejer och stuff., som folk måste läsa, bla om sjukdomen epilepsi och bulumi, folk fattar inte hur mkt ett anfall tär på kroppen, man kan bli liggandes flera dar. Jag blir så arg och ledsen varje gång jag blir anklagad, för jag tar droger, spelar ingen roll hur många ggr jag sagt att jag inte knarkar, och mina värden i kroppen har jämt varit konstiga, eftersom jag är nästan 3 månader förtidigt född. Epilepsi- medicinen jag äter ger biverkningar som inte är roliga. Jag hatar dom, men jag blir ändå anklagad för att ta droger, är trött på detta helvete. Sanna, Agnes och Erika, när ska ni be om ursäkt. ? Ibland vill jag Fan inte vara kvar!! Vill hellre plocka äpplen med pappa och farmor i nangiala.

Kommentarer
Postat av: Epilepsi

http://epilepsidalarna.com/sida1.html

2014-10-24 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0