"äventyret".

Vaknade nyss upp efter ett kort, men jättejobbigt anfall. jag typ krälar fram, såg när jag tittade mig i spegeln, att jag blött näsblod. typ överallt, mina fina "pippilakan" jag fått av SiS är blodiga, och marilyn- filten från jimmy är oxå blodig, tur jag styrt tvättid på torsdag. nu sitter jag här, Sömnlös, fet och virrig, och vill inte vara med om allt detta. om gud lyssnar någon gång kan han väll hjälpa mig. Fast tror jag inte är värd något. Appropå helt annat, jag brukar alltid tänka på världens bästa ninan, när jag hamnar i dryga situationer/får anfall osv. Vet inte varför, men en blir bara så. Nu fick jag minnen tillbaka till "äventyret", katinka, Morris och Sara ♡♥♡♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0