b, g, r och bs, vs. c.

Imorgon, eller ja, om typ 12 timmar, ska jag få akupunktur, SiS är snäll och kör mig, hann inte få kallelsen. Vi ska ändå styra en del grejer innan. Hoppas allt går som vi tänkt. Jag kan inte somna, som vanligt. Hatar det. Är rädd för att få anfall, stress och sömnlöshet är två av dom största orsakerna till anfall, stress behöver inte betyda att det är stressigt till bussen, skolan, jobbet, osv. Man blir ju stressad när man är orolig, och tänker på mkt saker man ska lösa, men vet inte hur. Ex, en hyra man inte betalt, man har inte kunnat fått klar en sak i tid, man blir orolig för personer i ens närhet, som inte mårbra. Just nu är jag jättetrött, men kan inte sova, har fått fler konstiga blåmärken, och jag känner mig fetto fet och tjock, mina ben gör ont. vart är jag i allt detta äckliga, jobbiga liv? Jag hatar mkt just nu, och jag är ledsen. Mkt ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0