epilepsi.

Jag är så otroligt mycket trött på att jag ses som en som är dum i huvudet, tar droger, osv. Jag har epilepsi, jag får krampanfall, ibland långa, ibland korta, ibland som varar någon minut, och då kan jag vara lite frånvarande, få ett "ryck" i en kroppsdel, blicken blir frånvarande. Allvarliga anfall, jag krampar, blir blå i ansiktet, "tuggar fradga", eller vad det heter. Ibland känner jag när jag kommer att få ett anfall, ibland hinner jag lägga mig ner, ibland inte. Flera ggr har jag vaknat upp efter ett anfall, och inte vetat vart jag varit. Det är så många saker jag vill göra, men kan inte, pga. Epilepsi n. Jag hatar det, och gråter varje kväll. Mitt drömyrke har alltid varit polis. Det kommer jag aldrig nå. jag lånade en, eller ja flera böcker, som handlar om epilepsi, drabbad, som närstående. Den tycker jag ALLA! ska läsa, så folk fattar att epilepsi inte är något man valt att man vill ha. Och att man ska prata om det, men k och j är inga som vill prata, så jag får väl klara mig själv. Som alltid. Dom har ju fort. Inte hjälpt mig, sen första våldtäkten. Jag är så ledsen på alla som svikit mig, och dom som inte berättade varför jag inte fick svar.
Läs och lär för Fan! ! Jag är less på att jag ses som en idiot, störd person. Har alltid känt mig lite konstig. Kanske svaret är epilepsin, fast jag inte fått vetat det fören nu. Skit samma. Ingen bryr sig. Över och ut. /H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0