hfjjcz

Tror jag cyklat minst 2 mil idag, och snart varit vaken över ett dygn. Jag hatar att jag inte kan sova, blir fet av att inte sova oxå. Jag vill inte bli fet. Jag vill vara smal. Och när jag inte "får sova ordentligt, alla klassiska 8 timmars sömn", som man ska, så är jag rädd för att få ett anfall. Att kunna få sova är väldigt viktigt när man har epilepsi, eller någon annan allvarlig sjukdom, jag orkar knappt gå i trappor. va Fan skulle jag bli född för? Har inte lyckats med nått. Jag bara förstör. Blir kallad hora och fitta, och äckel bla. man kanske ska dra till nangiala iaf. Trodde inte jag skulle bli 20, snart är jag äckliga 26 år gammal. Ville fått mitt jobb nu, som jag skulle fått, om inte min jävla äckel epilepsi var ivägen. Jag hatar det. Första nära bli innebränd, sen våldtagen, och drogad, och sen alla anfall. jag är trött på hela skiten. Hoppas jag får svar imorgon, iaf denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0